Hej och hå!

Trött och sliten! Drömkvällen var trevlig, fast efter ett fruktansvärt magknip vid halv tolv, så var jag död. Undra vad jag tänkte på när jag åt så lite till middag?! För förutom att magen vart tokig så var det en ganska städad kväll inte värre än vanligt liksom, vart lite less då! Så vi gick hem vid tolv tror jag, jag med magknip och Fredrik var också aningen trött, han hade bara ätit frukost och en korv på hela dagen. Bra tänkt av oss! Men vi slapp kön till jackorna och kom hem i tid, aningen slitna men det var skönt att kommahem i tid. Nu har jag i alla fall fått i mig frukost och är bara lite sliten och trött, men inte så att jag kan ligga och sova hela dagen som mannen bredvid mig. Får se om jag får liv i honom snart måste försöka komma på vad vi ska äta sen och jag har inga idéer alls! Och sitta här i sängen kan man inte göra hela dagen, måsta tanka och sen åka till Insjön också!

För övrigt har jag haft ont i halsen sen i fredags, mycket bra när man läser idrott;) Jag skyller på han här bredvid, jag märker av allt han får, men alla gånger jag är förkyld blir är han minsann frisk, fusk! Annars i veckan så blir det skridskor i skolan imorgon, ska rida Johnsson på kvällen, tatuera mig på onsdag!, kanske jobbar lite till helgen, annars mest massa skola, skridskor, träning, lite Johnsson. Det vanliga som varje vecka! Måste komma ihåg att jag ska köpa present till min mamma som blir 45 nästa vecka också, hur ska jag komma ihåg det?!

Nej nu ska jag nog ta och ta tag i den här dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0