Hej livet!

Uppsatsen är inne, jag är lite lättad att det är klart. Men trots allt väntar så mycket, ventilering nästa vecka och sen ska uppsatsen åtgärdas och sen vet man inte om man blir godkänd efter det heller, men kan inte vara några jätte förändringar man ska göra då hoppas jag! Annars väntar vik torsdag och fredag hos min älskade barn, jag har saknat dem ett tag nu det blir underbart att komma dit och gäst spela lite en vända! Annars ska jag börja träna nu igen också har inte blivit mycket av det under hösten och inte över jul heller men nu jäklar gått folk. Fem dagar denna vecka, betyder några dagars längdskidåkande, ska bli hur skoj som helst! Hoppas hinna åka lite skridskor också behövs övas på inför idrottskursen.

Ja nu känns det riktigt bra och man känner sig aningen fri när man inte har något som hänger över en. Så idag kommer en liten genomgång av 2009. Men först ska jag beställa kläder från HM, lägga in bilder på datorn, träna och äta! Så blir senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0