Torsdag

Aaahhh, muntlig tenta imorgon och jag är så där halv bra förbered känner jag. Vet vad allt heter och sitter och ungefärliga funktionen, men biomekaniken är väl sådär. Men jag tycker det är lite svårt att veta vad man ska träna på så tränar väl på det jag tror nu så här sista timmarna, sen får Fredrik förhöra mig lite och sen får jag bara ge järnet imorgon och går det inte vägen helt så får jag väl fixa det sen, då vet jag i alla fall vad man ska plugga på! Känner mig rätt nöjd ändå, livet går åt rätt håll igen och jag är super nöjd över att ha hittat tillbaka till allt igen. Fast jag har i för sig inte försökt komma igång med träning och sånt ännu, men ett steg i taget så är allt på plats igen! 2 månader tills rodden börjar igen, tills dess ska jag vara i form, hoppas jag, tror jag!

Annars så är det rätt lugnt med allt, varit och fikat med Pär och Lotta idag, trevligt att Pär hittar ut från sin lägenhet ibland också;) Imorgon blir det tenta, lunch, systemet, hem en vända, skridskor?, middag och fest. Blir nog en bra dag:)




:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0