Tisdag

Seg morgon, ställde klockan på åtta, ställde om den till nio. Har nu ätit frukost, diskat, bäddat, suttit här ett tag och filosoferat. Borde verkligen börja plugga men ska göra det snart. Funderar på att ta en dusch först och så, sen är det snart dags för lunch också till Fredrik kommer hem från jobbet.

Annars rullar livet på. Vart aningen orolig stämning i söndag med dödsskjutningarna i Afghanistan, jag lider med dem där nere!  Och jag tror att man först nu förstår vad som verkligen kan hända och visst vill jag inget hellre än att Lunkan tar sitt pick och pack och kommer tillbaka på Svensk säker mark igen. Men han gör det han är bra på där nere och det finns nytta i det, så får helt enkelt bara se fram emot att han kommer hem till alla oss här hemma ordentligt i maj, efter att ha utfört ett tufft uppdrag där nere! Men så klart även blixtvisiten i slutet av mars!
Förövrigt fick jag omexamination i skridskor, vad har våra lärare för fel? Jag kan åka och det var de det begärde, så var less och arg igår men har släppt det. Sattsar nu på tentan och att komma tillbaka från den här förkylningen! Vill träna igen, åka massa längd och gymma mina tre dagar i veckan! Det kommer jag vet, jag måste bara tänka om och ladda batterierna, förkylningen är min kropps sätt att säga ifrån!

Sen är frågan varför det snöar ute, räcker det inte?! Jag vill ha vår snart! Jag vill ut och ro på Siljan fyra dagar i veckan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0