Sjukskriven

Jag har bestämt mig för att sjukskriva mig från livet idag, om man nu kan det. Jag är så förkyld, så trött och så inte jag och varm är jag också, så sjukskriven skulle jag nog kunna vara bara av allt det. Men jag har bestämt mig för att den sträcka jag går idag är till ICA och handlar middag som jag sen ska laga den också! Men förutom det ska jag ligga här och fundera, se på serier och bara vara jag. Sen ska vi se på hockey här i soffan när Fredrik kommer hem också. Men mer än så blir det inte, kanske kollar på lite muskler i anatomin också om jag orkar. Jag menar klockan är redan halv två och jag har inte gjort något alls ännu mer än att diska bort frukosten. Får se om jag ska sova lite middag också, tror det behövs. Ja ibland får man se sig besegrad och se sina begränsningar. Och om man inte låter sig själv gå i första hand hur ska det då sluta?!

Och det är tur man har kloka vänner som först en och hjälper in i allt hur skulle man annars klara sig! Idag är Anna min hjältinna!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0