Motivation

Hej motivationen och välkommen tillbaka, kanske kan det gå lite lättare nu?!:) Nu behöver friskheten bara hittat tillbaka sen är jag på gång igen, hoppas jag! Motivation på ett plan kanske hjälper den att hitta tillbaka på fler plan! Jag tror det handlar om att inte ha för många bollar i luften ibland. Har haft den vilan i över en vecka nu, var nog behövlig. Rensa tankar och gå igenom vad man egentligen vill satsa på och vad man orkar med. Kommer att jobba några timmar i veckan nu för att gå igenom förråd och skriva att göra lista, får bestämma tider och så själv, så det blir bra. Sen blir det satsning inför rodd säsongen med mycket skidåkning, roddmaskin och gym tre dagar i veckan. Ska lägga om kosten också och försöka komma tillbaka till mina bra vanor. Har även hittat tillbaka till det positiva med att se fram emot saker. Ser fram emot att min lilla prins och prinsessa kommer på torsdag, en trevlig kväll hos Jonas och Elin på fredag, Alla hjärtans dag på söndag, veckan vid Ramundberget, en helg hos Lotta i Örebro, påsk, en helg i Sundsvall hos Malena, systers konfirmation, prinsessan Isabels dop och sen är det sommar. Vilket betyder ledighet från plugg och att rodd säsongen varit igång i flera månader!

Positiv attityd jag kan för det mesta!:) Nu ska jag ta en kopp te och två mackor och vänta på att älskligen kommer hem från träningen! Imorgon blir det plugg och en tur till Borlänge!

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag ser också fram emot fredag!! ;)

Kram Elin.

2010-02-09 @ 23:41:35
URL: http://www.anziehendsalpha.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0