Lycka

Jag tror fortfarande jag är sliten efter i fredags, det var fullt ös medvetslös. Och inte fick jag sällskap hem mitt i natten heller, arg som ett bi just då, när klockan var tre på natten, vad ska man göra uppe längre då? Det dröjde dock inte länge förens någon kom hem efter, tur var väl det för hade jag somnat hade han inte kommit in;) En riktigt trevlig kväll var det i alla fall, även om de där lakrisshotsen hade en lite mindre bra inverkan, sjunga karaoke och annat. Jag som inte ens kan sjunga, men det gäller att bjuda på sig själv ibland;)

Annars jobbade jag igår, träffade Lotta på kvällen och så har vi varit hos både mina föräldrar och Fredriks föräldrar och ätit mat, skönt att slippa laga själv;) Och för att göra det enkelt även ikväll blir det pizza! Är juh Alla hjärtans dag så får väl vara lite lat och ha det lite mysigt! Men först ska jag och kolla på innebandy, ska strax förflytta mig ditåt, ska nog gå så jag får lite luft! I för sig kan man knappt ta bilen, det är så kort juh! Får se om jag får med mig Johanna också!

Ja nu känns allt bara bra! Probelmen löser sig alltid också. Det bästa den här helgen är ändå att jag vet att jag bara behöver stå ut med att flytta mina väskor och mina kläder ett tag till, förhoppningsvis:) För på något vis ska tydligen jag som har varit emot Insjön, speciellt att bo här, hamnar här på något vis. Så det kan gå!

Nu innebandy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0