Indiehjärta

Åhhhhh, Kent startade sin vårturné igår och här sitter jag. JAG VILL OCKSÅ! Jag vill höra Jocke Bergs helt underbara stämma och bara stå där och njuta! När jag väl ser dem i sommar på P&L har det gått hela två år sen jag sist stod där och sjöng sönder rösten till Mannen i den vita hatten mitt i natten! Åh underbara älskade Kent, hur kan man börja längta så helt plötsligt, har liksom inte riktigt kommit in i de nya albumet, det är ett grymt album, men mörkt anser jag. Men nu kommer jag köra fast i dem igen, för nu vart längtan på riktigt. Sommar och P&L nu tack! Så får väl sitta här och längta bara antar jag. Mamma påstod att det skulle spela i Sälen, jag tror hon hittat på;) Finns inget sånt med i deras schema så det så!

Men nog tjatat om det, jag ska ta en kopp kaffe och sen se en föreläsning tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0