Fredag

Vill inte kliva ur sängen och ta tag i livet, vill ligga kvar hela dagen och filosofer och hitta tillbaka till allt igen. Men eftersom den andra halvan helt enkelt inte har något annat val än att gå upp vid elva så var det bara att gå upp då också, för då känns det bara dumt att ligga kvar! Tycker för övrigt det är dumt att han ska jobba så sent, måste hitta något att fördriva tiden med. Plugga anatomi stå på schemat, har en häst jag lovat att ta hand om, men där är motivationen helt borta, det som skulle bli så kul och så vart det bara skit av alltihopa. Vill helst av allt bara bädda ner mig här i soffan och ligga och kolla på OC, möjligen också försöka lära mig BM, det låter inte bra hur jag än gör och det är väl egentligen inget svårt ackord?!

Hade även förhoppningar att få komma hem till mig lite, ta hand om tvätten, vattna blommor och stöka lite. Men det är Mora - Leksand ikväll och mitt internet håller inte för det. Stackars blommor, stackars lägenhet, stackars tvätt!

Nej ska väl försöka ta tag i den här dagen, bara att andas och hålla ut, det ska nog gå bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0