Det går bra nu...

Idag har varit en bra dag även om jag inte hänger med helt riktigt, men den har varit lugn. Har varit och gjort min andra tatuering, inplastad just nu, så där halv mysigt med blod blandat med vaselin i kanterna;) Sen åkte jag till Borlänge och åt lunch med Maria och satt och pratade länge, det var skönt att få prata av sig lite! Åkte förbi Kupolen också och inhandlade en tröja. Sen kom jag hit till Insjön och dog i soffan kände hur tröttheten bara kom tillbaka. Sen gick jag och handlade lite och när jag skulle packa ner sakerna i påsen snurrade hela rummet till, kändes precis som när man ska svimma men lyckades komma tillbaka till verkligheten igen och traska hem hit. Sen började jag må fruktansvärt illa, men har lyckats laga mat och ätit får se om det bli bättre. Känner mig fortfarande helt snurrig i huvudet och helt döds trött! Så sitter väl här och försöker få kroppen att bli normal om jag orkar ska jag göra en semla och se om det hjälper att få lite socker i mig!

Nej blir en serie eller något tills Fredrik kommer hem!


Bild på tatueringen kommer för övrigt imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0