Tisdag

Måste ha bitit mig i kinden eller nått sånt igår och sen fått en blåsa där, usch vad ont det gör, inge kul att äta ens! Är som när någon visdomstand krånglar;) Bara att uthärda, hoppas det är borta till julafton, som fortfarande känns mil bort;) För övrigt är det en bättre dag idag, jag funderar inte lika mycket idag, det löser sig, den attityden kommer man längst på! Och funkar in det så kan man ägna flera timmar om dagen åt att träna, då orkar man helt enkelt inte tänka på annat, det ska jag göra idag först ska jag gymma och sen slappna av lite med yoga. Ja vad gäller träning och att äntligen vara lite närmare att komma i de där lite för tajta jeansen som ligger i lådan kan jag i alla fall inte beklaga mig över, för det går åt helt rätt håll! Är äntligen på väg mot min superform igen, bara till att hoppas att det håller i sig, då kanske jag tar upp rodden till sommaren igen!:)

Det enda jag kan klaga över idag är att jag är lite för trött och lat;) Jag och Fredrik låg och pratade tills klockan var för mycket, jag behövde få älta massa strunt så det kunde försvinna sen. Han är bra han, min kära sambo, han tar inte livet så hårt, kanske en killgrej vi tjejer borde ta till oss;) I alla fall så påminde han mig glatt om att vi i alla fall går mot lite ljusare tider och då blir inte saker lika jobbigt. Tänkt att de redan vänder, mer dagsljus på dagarna mottages gärna, fast det har i alla fall gått fort den här mörker perioden. Lite mer vintersportande bara så blir det faktiskt skönt med vår sen även om det innebär examensarbete, tur är det allt att jag ska skriva det med bästaste Anna, då kan vi skratta och gråta tillsammans över det!

Dessutom finns det massor att se fram emot och lever man bara i nuet så kan det inte bli mer än bra! Imorgon kommer Malena, Angelica och Sarah hit och fikar, alla fyra tillsammans det var evigheter sen ska bli riktigt trevligt!:) Sen är det uppesittarkväll hos Hasse, blir säkert lika trevligt som det brukar vara hos Hasse! Sen är det jul och även om inte julstämningen riktigt finns så får jag i alla fall mysa med Sixten och Stella och sen med Henry och Isabel, barn gör en glad! Sen alla andra får jag så klara också ha en trevlig stund med, men just barn, det får en verkligen att glömma allt strunt! Sen är det juldagen och då får man träffa alla människor man inte träffat på länge!:) Sen är det nyår, inga planer för det alls, men tror inte jag orkar röra mig allt för långt här ifrån trakten;) Och så rullar det på, med andra ord massor att längta till och tillfällen att släppa all skol- och jobbångest!

Nej ska äta en macka och försöka plugga lite så jag kan åka och träna sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0