Onsdag

Malena och Angelica har varit här och fikat och myst idag, mycket trevligt!:) Katterna har såklart också varit med, riktigt sociala båda två för en gångs skull! Nu börjar allt julfix bli klart också, julklapparna har varit klara länge och julgodiset sen måndags. Allt är nu handlat inför julen också och jag dammsög av lite här hemma så det behöver jag inte heller tänka på förens till juldagen! Det återstår att baka en tårta till julafton, vi står för efterrätten så det blir en jul-prinsses, röd så klart med hjärtan och stjärnor på sidorna och kanske, men bara kanske en tomte i mitten;) Blir morgondagens projekt. Ikväll ska jag sätta lite nejlikor i apelsiner de förra apelsinerna vart gamla, så får blir nya så det doftar lite gott!:) Fredrik var förbi systemet också inför juldagen, så vi slipper tänka på det. Blir nog bara lite vin för min del i alla fall, i mitt hälsosamma träningsliv ingår också dricka med måtta, dessutom så har jag känt mig sådär vuxen på slutet att det känns trevligare att bara vara salongsberusad;) Ålder eller klokhet det är frågan;)

För övrigt var min käre sambo en riktigt hjälte igår, han gjorde att framtiden kändes ännu mer hoppfull! Så nu hoppas jag för fullt att min sommar blir toppen!:) Han är bra han! Annars så tänker jag mysa ner mig här ikväll men mjukpepparkaka och te och se på något bra på tvn, orkar jag, kanske jag pluggar lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0