Nytt år!

Tänkte önska alla ett gott nytt år och avsluta med en liten lista! Längre om 2010 kommer om jag orkar!


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Bosatte mig i Insjön.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Nyårslöften är något jag slutat med för längesen, de håller inte i alla fall.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Fredriks syster fick underbara tvillingarna Sixten och Stella den 18 maj!
4. Dog någon som stod dig nära? Nej.
5. Vilka länder besökte du? Hållit mig inom Sveriges gränser i år igen;)
6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? Eftersom jag har pluggat så har jag inte riktigt saknat det, men jag vill ha ett jobb 2011.

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 2a april då hämtade vi våran lilla katt tjej!:)
8. Vad var din största framgång 2010? Den största framgången för mig är lyckats börja träna igen och övervinna min ständiga förkylning! Fast nu är jag lite förkyld igen, men den är inte där jämt;)
9. Största misstaget? Misstag gör man jämt, men jag anser inte att man ska älta dem.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Förkylningarna har varit vardag större delen av våren och sommaren.
11. Bästa köpet? Bilen och Iphonen väger lika! Katterna är så klart ett bra köp, men de räknas mer som en del av familjen.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Bensin och mat, fy tusan vad dyrt det är!
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Jag har en man i mitt liv som gör mig riktigt glad väldigt ofta!<3
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Bless the broken road – Rascal Flatts
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Det går upp och ner i livet jämt, jag tycker det är svårt att avgöra.

16. Vad önskar du att du gjort mer? Läst bra böcker som inte har med skolan att göra.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Jag borde filosofera mindre, men det kommer jag nog aldrig lyckas med;)
18. Hur tillbringade du julen? Hos Fredriks syster i Borlänge på dagen och hos mamma och pappa på kvällen.
19. Blev du kär i år? Jag är fortfarande kär!
20. Favoritprogram på TV?  Ser mycket av lite, ha nog inte haft någon serie jag följt slaviskt, jag har alla mina på DVD.
21. Bästa boken du läste i år? Den enda boken jag läst är The Secret för typ fjärde gången, den är alltid bra! Positiv energi!
22. Största musikaliska upptäckten? Helt klart Country!
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Lelia bakar böckerna!:)
25. Något du önskade dig men inte fick? De finns det alltid, men brukar inte vara så viktigt!

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? På natten var vi på Skutan och hade trevlig, under dagen tog vi nog det mest lugnt och myste här hemma.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Finns det säker, men inget man behöver älta!
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Ja hur är den?!
29. Vem fick dig att må bra? Det finns många som får mig att må bra, det är mina nära och kära, som alla har en plats i mitt hjärta!
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Eftersom det var fotbolls VM i somras så får det blir Torres;)
31. Vem saknade du? Man saknar olika personer från stund till stund, som tur är så är de flesta inte så långt här ifrån!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0