17grader

Det är 17grader inne just nu, jippi! Sotaren ska hit och titta på pannan, vilket betyder att man inte fick elda i morse, nu är bara frågan om han varit här ännu eller inte. Så länge få man frysa, fy tusan! Fredrik får elda när han kommer hem vid ett, får lägga ut en varm filt och Chanel så länge. Själv ska jag värma mig i bilen! De vi hyr av är på semester så det är vi som elda, vilket vi inte är så bra på ännu;)

Mina dagar går i ett just nu, tror det är första gången jag sitter ner och bara slöar ordentligt sen i söndags. Men snart är det full fart igen, skolan, gymmet, duscha, äta, handla kattsand, hjälpa mormor och morfar att flytta och sen sova igen. Ja, så kan det va, hoppas på att jag hinner sitta ner lite i helgen med nya katten i knäet och bara mysa, men är så mycket i skolan också, måste in med saker så jag får ut mina betyg så jag blir behörig till nästa kurs, mycket viktigt!

Vad har hänt annars, våran nya katt är fruktansvärt söt och längtar så efter ett hämta honom imorgon. Hade en riktigt trevlig kväll i lördags, ångrar dock att vi åkte till Lucky, det är aldrig kul.... Det är väl de roliga som hänt helt enkelt, nej ska bege mig till skolan nu, tror jag måste tanka innan också...

Kommentarer
Postat av: Elin

Å vad mysigt med den nya familjemedlemmen!! =)

2010-12-02 @ 17:47:49
URL: http://www.anziehendsalpha.blogspot.com
Postat av: Emelie

Hej! allt bra med dig såhär innan jul? har ni mkt plugg? Vet du vi har också skaffat katter, mango och pyret :) tänkte fråga dig om du har något bra tips på någon kattsand? har en nu men det luktar lite illa tkr jag ;) kram

2010-12-16 @ 16:07:31
URL: http://emeliejohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0