Change

Egentligen har jag inte så mycket att skriva, jag har mest jobbat och gjort nytta på slutet. Bakat, skickat in en uppsats och fixat här på hemmaplan. Det är skönt, jag älskar att hinna med mitt eget pyssel här hemma och jag hoppas det kommer mer såna stunder till hösten. Som jag förövrigt verkligen tror är här nu, stod och tittade mig i spegeln nyss och såg linjerna från mitt brottarlinne som jag fick i våras, så mycket mer färg än så fick jag inte, jag är ingen soldyrkare måste jag erkänna. Och början av sommaren bjöd på finast väder, i för sig känns det som midsommar var igår, fast det var snart två månader sen, jäklar var fort det gått! Men när jag stod där vid spegeln så slog det mig att det var dags att dra på en tjockare tröja för att inte frysa och att myggfönstret åkte ut för någon natt sen också. Nu hoppas jag bara på att hösten vill bjuda på lite sol också, en sådär vacker höst.

Hösten förra året var fin, fast det är i för sig alltid bara det fina man minns också. Den spenderades mest på förskolan och en hel del i Fredriks soffa, som numera är våran soffa i vårat lilla hus. Så det kan bli! Den här hösten får jag ha honom hos mig varje dag så den blir nog ännu bättre! Jag tror det, det känns bra i magen! Det finns lite att se fram emot också! Redan från idag faktiskt, jag ska vara ledig sex dagar som det ser ut just nu, förbereda inför skolan och bara vara. Fira min födelsedag ska jag också göra, inte för att jag vet om det är så mycket att fira men;) Börja träna ska jag såklart också göra, äntligen. Det känns bra nu, jag tror min kropp äntligen har hittat sin ro och kan ge en frisk tid! Sen ser jag fram emot att börja skolan igen och att jag i september är ledig hela tre helger! Jag ska jobba vardagar mest istället. Så någon helg hoppas jag på att vi ska hinna med en resa någonstans i Sverige, vi får se. Sen första helgen i Oktober ska jag gå en teckenspråkskurs, vilket jag säkert redan nämnt. Men det ska bli så himla roligt att få lära sig! Jag längtar verkligen efter att få lära mig massa nytt! Bra höst!

Nu ska jag bara vänta 45min till på att mannen i mitt liv kommer hem, segt går det när man längtar! När han kommer hem ska vi åka och handla och jag ska hämta ett paket från HM:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0