Those I've Loved

Nu för tiden blir det mest Country, tack vara Fredrik och Jonas. Eric Church, Brad Paisley, Keith Urban, Zac Brown Band, för att nämna de som spelas mest. Jag ska passa på att dela med mig till er som missat det lika länge som jag, sen ska jag plocka ner gitarren och spela lite, det finns tid och vilja igen, det går framåt med livet med andra ord! Hösten är alltid bäst, det är i alla fall då jag mår som bäst och kan njuta av livet. Bara känslan av att få ta på en stor varm tröja och promenera i solen när löven byter färg. Nej det är den bästa årstiden så är det bara!

Ni får den live, han är underbar!






And I hope they know I never would've made it this far on my own
'Cause where would we all be without those
Fathers and mothers, sisters and brothers
The friends I've made, the long lost lovers
I wouldn't be who I am today
If not for those I've loved along the way

Kommentarer
Postat av: Cissi

Då ska du ta o lyssna på The Bellamy Brothers! Dom är riktigt bra country fast dom är "gamla gubbar". Själv älskar jag deras musik. Har totalt kärat ner mig i dom!

2010-08-18 @ 06:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0