Måndag

Ny vecka, en sådär start, bilen funkar inte som jag vill så får ha mamma och pappas bil nu, vilket är en automat, något jag körde för första gånge idag, gick hyfsat i alla fall. Sen är den så jäkla stor och gasar typ av sig själv, så får hoppas min funkar snart. Sen har jag och syster jobbar tokfort på jobbet, jag har fortfarande inte kommit ner i varv efter att ha gjort alla dessa rum. Och sen frågar en god vän till mig om jag har berätta något roligt skvaller om henne, jag har funderat nu i timmar, vad skulle jag ha skvallrat om och varför skulle jag veta något om henne som inte hon berätta för mig. Usch jag gillar inte att bli indragen i saker jag inte vet något om och när jag sen inte ens vet vem som har sagt att jag har sagt det jag inte vet om. Och det är absolut nu man borde sluta bry sig, men som sagt jag gillar inte att bli indragen i saker. Men jag tror i alla fall vi kom fram till att jag förmodlige inte ens vet om det som jag påstås veta. Men jag vart återigen påmind om varför jag inte gillar att bo på en liten ort ibland och varför jag gillar att leva här i mitt lilla hus och inte veta så mycket om allt runt omkring. Jag kan verkligen gilla att stänga in mig och bara se mig själv, pyssla med allt här hemma.

Men vad jag vet så vet jag inget om det och ska nu träna på att släppa saker fort och inte älta. Idag är inte en sån där bra dag då jag bara kan stänga av sånt jag inte orkar med, det kommer och går. Men ska försöka fokusera på uppsatsen jag håller på med och sen vänta på att Fredrik kommer hem och gör mig lite gladare. Det kan han alltid och han påminner mig alltid om at man inte behöver ta saker så hårt!:)

För övrigt den här veckan är det jobb som gäller, ska hinna med något roddpass också är tanken, träningen ska påbörjas igen efter sjukdom och viloperiod på det. Sen har jag ledig helg igen blir en mycket lugn sådan tror jag, jag behöver vila och fira min födelsedag i lugn och ro.

Nu åter till uppsatsen...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vet hur det här o bo i denna lilla byhåla som alltid snackas skit som inte ens stämmer sen. Är ju skvallerkärringar som bor här och dom älskar o skvallra. Och allt som dom skvallrar om stämmer naturligtvis inte heller. Är tur att jag ska flytta härifrån så man slipper allt skit här.

2010-08-17 @ 07:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0