Älskade tvättmaskin

Jag har nu skratt okontrollerat i en kvart, det hela är så komiskt så man måste nog uppleva det för att förstå. Jag skulle ladda tvättmaskinen så det bara var att sätta igång den när jag kommer hem från träningen, hur enkelt som helst. Sen trillar Fredriks strumpa ner bakom och jag böjer mig ner för att ta upp den och då åker liksom hela trumman med och ena luckan fastna öppen och har liksom kilat fast sig, bara det är en merit. Den är toppmatad och har alltså två luckor man måste trycka ihop uppe på. I alla fall kan man tycka att det räcker där, men icke. Jag kommer på den fantastiska idén att ta en träslev och trycka ut locket igen. Det var inte så lätt, träsleven slant och ligger nu under trumman. Total succé, jag kommer garanterat få lov att köpa en ny och jag som nyss vart rik, det är helt sjukt! Frågan är om man ska skratta eller gråta, jag väljer det först livet känns lite lättar då;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0