100%

För första gången på månader så känner jag mig helt hundra procentig, underbart! Det är ingenting som jagar mig, jobbet rullar på bra, det känns bra i magen! Jag har äntligen hunnit i kapp mitt eget liv igen efter en otroligt tuff vår med skolarbete och jobb vart jag än kollat, flyttar, förkylningar, konstant trötthet och stress. Nu äntligen har allt släppt igen, att det ska ta en evighet att få känna sig helt hel. Men huvudsaken är nog att det blir sådär bra igen, att man kommer ikapp sig själv och kan leva lite mer i nuet och inte bara längta bort.

Just nu har jag det så bra man kan ha det, fast det blir långa dagar just nu. Man kommer hem och lagar mat, borstar och busar med Chanel och sen hinner man pyssla lite med något mer, lyssna på musik och kolla på tvn. Men så underbar skönt det bara är att göra sånt! Nu ska jag diska av min tallrik, byta från jobbkläder till myskläder och sen slänga in en tvätt och sen ska vi träna lite mer på att bara ute, hon är ännu rädd för hunden, men det blir nog bra snart!:) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0