Tisdag

Ny vecka och ny tag, kanske? Bara att bita ihop är inte långt kvar tills sommaren är här nu och jag kan strunta i allt vad skola heter, för jag är så less på den! Påsken har varit underbar, jag har varit ledig sen i torsdags, så himla skönt! Och sen i fredags har vi också haft våran fina tjej hemma hos oss! Hon ligger här i min famn nu!:) Hon är en riktig mystjej som ska vara med överallt! Fast visst är det en hel det bus också, fast det är roligast att busa med husse! Är som att ha en liten bäbis här hemma, man är lite orolig och undrar minsann vad tjejen gör när hon inte är i samma rum! Det är tur man glömmer sånt när man väl är borta, verkar gå hur bra som helst när vi inte här hemma! Hon sover nog en hel del även då! Finast Chanel!

Idag ska jag börja träna också, ska införskaffa gymkort och har bokat ett spinning pass! Så nu jäklar förkylningen om du kommer tillbaka blir jag galen! Nu ska jag minsann få träna hur mycket jag vill, när jag vill i flera månader innan jag bli sjuk igen! Snart är det dags att gå ut på Siljan igen och då tänker jag minsann ro även om jag är dödsjuk!

För övrigt så har jag besiktigat bilen, ombesiktning vart det, massa rost är det under bilen i stommen... Fast det visste vi i för sig om lite innan också, pappa får fixa det! Imorgon ska jag fylla i tatueringen, vi ska hinna flytta ut allt i veckan så det bara är städningen kvar nästa vecka i lägenheten för på fredag näst vecka flyttar det in en ny tjej i min lägenhet! Skönt att vi slipper stå med dubbla hyror så länge i alla fall! Sen blir det förhoppningsvis massa pluggat för min del, ska börja idag, om ett tag. Först ska jag gå till Ica och handla och sen ska det lagas mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0