Tisdag

Nu var det ett tag sen igen! Det är det här med tid;) Vet inte vart jag ska börja eller vad jag tidigare nämnt, men något ska jag nog kunna hitta på att skriva. Ligger just nu död i våran soffa med huvudvärk, vart fan kom den ifrån?! Inget bra på tv heller, fotboll eller mythbusters, jippi! Jag tror inte jag har skrivit om att vi har tittat på ett litet hus som ligger på en gård här på Vattberget. Litet hus fast större än vi bor nu och då kan Chanel vara utekatt lite lättare också! Fredrik pratar med henne i telefon nu och det jobbiga är att det inte finns ett telefonjack med andra ord inget riktigt bra bredband och ingen telia box till tvn. Kostar 10 000 att sätta in det också, inte riktigt vad jag vill lägga min pengar på, ny bil står just nu på min önskelista. Så får se vad mannen kommer fram till nu, vi ska bestämma oss ikväll! Mig går det ingen nöd på i alla fall;)

Annars så har lilla Chanel fått ögoninflammation, så nu ska vi ge henne ögondroppar fyra gånger om dagen. Hon är inte glad då men det går. Just nu ligger hon inne i sitt lilla hus under klösbrädan, hon har varit rädd för att vara där inne förut, men nu tre kvällar i rad så kryper hon in där medan vi tittar på tv. Bättre det än att hon klättrar i mina blommor, har köpt tre nya blommor nu också får se hur länge de håller. Mina tulpaner fick vara i fred över helgen. Men hon är juh goast i världen för det mesta så!:)

För övrigt så känns det som det mesta flyter på, det går bra och jag blir klar med arbeten i tid och det blir bra det mesta! Sen är det äntligen vår och det gör att allt blir mycket lättare! Och jag känner att flyter på mycket bättre allt, Valborg till helgen, konfirmation nästa helg och sen dop helgen där på. Full fart och snart är det bara en månad kvar till det är slut på skolan och det blir sommar. Med massa jobb, men jag tänker unna mig själv att vara ledig också! Man måste få leva också!

Nu blir det sängen snart tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0