Duktig

Känner mig faktiskt ganska duktig, har tagit tag i uppgiften som jag borde lämnat in i juni förra året men som jag på grund av massa saker inte lyckades gör klar då. Och det flyter på, nu fattas det ungefär en halv sida och lite rätta källhänvisningar sen ska jag skicka in den och sen om det är något mer jag måste komplettera för att blir godkänd i kursen jag läst förra våren, blir skönt att få det gjort och få mina poäng! Så ska skriva lite till nu, sen ska jag gå igenom arbetsfysiologin lite lätt, sen lär det pluggas massa på den senare under veckan och i början av nästa vecka. Annars så ska jag handla lite mat snart och sen blir träning ikväll:) Så jag är nöjd även om jag slappar lite väl mycket just nu;) Men lite påsklov måste man få ha också! Ska jobba fredag och lördag också så då hinner jag nog inte plugga så mycket, men det ska nog gå bra allt det här, bara att kämpa på!

Men nu lär jag återgå till pluggandet, fast helst skulle jag vilka ligga bredvid Chanel och Fredrik just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0