Well I'll still say that you shine brighter

than anyone....

Första stopp på den här resan, 29e september, Brand new eyes. Ska gå varm i min bil, i min lägenhet, i hela mitt liv. Som det föregående skivorna så ofta gör! Efter det blir det två månader av längtan, två månader! Fast det går nog fort, hoppas jag! Sen den 30e november, det är tur jag inte har skola varken då eller tisdag för jag hade inte varit där i alla fall. Dock har jag än så länge inga planer alls för sällskap, boende, resan till Sthlm. Men just nu är det viktigaste att jag har två biljetter och ska dit! Om jag så får lov att gå ensam, sova på en parkbänk och gå fram och tillbaka till Sthlm! Jag slutar aldrig över att förvånas över hur mycket flyt jag har i mitt liv. En liten önskning och jag får det efter bara ett litet tag, det är sjukt! Så önskar jag nu at jag vore helt sjukt rik så borde jag förmodligen bli det också?! Ja ibland har jag oförskämt bra flyt! Och att det blev bra så fort, när livet var ett svart kaos i april så trodde jag nog aldrig att jag i september, fem månader senare skulle säga att livet blir inte mycket bättre än såhär! Men samtidigt så hade jag aldrig varit här heller om jag inte haft mitt kaos, så nej jag skulle nog inte byta bort det heller... Nu ska jag plugga!





Kärlek<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0