Vackert

Det är kul att jag kommer på nu vad jag tänkte skriva här förut, men jag glömde det i farten när jag började tänka på allt jag ska hinna göra den här veckan. För Siljan idag var obeskrivligt vacker, de dagar man kan gå ut och träna och det är sådär höst fint och solen lyser mellan träden och vattnet ser så helt klart ut. Då tränar man med glädje, ja eftersom har en sån bra träningsdag så känns allt kul. Nu är känns det lite tungt faktiskt att det blir Oktober snart och det blir vinter vila med rodden, en roddmaskin på gymmet är inte riktigt samma sak som att sitta vara ute på Siljan. Men det är bara till att kämpa på och invänta April! Yeah!

Nu ska nog jag bädda ner mig, skola imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0