Två månader!

Borde sova nu, men insåg att Brand new eyes fanns på spotify och så vart jag sådär lycklig i hela kroppen och ville bara skutta runt och insåg att det är två månader kvar tills jag står där och känner mig nöjdast i världen med livet;) Så vad jag än sagt om att den här hösten kändes lite tung tar jag tillbaka det igen, ibland blir man bara gnällig för ett tag och det får man vara, bara det går över! Så åter igen det blir en awesome höst! Det enda jag inte gillar är att det är kallt ute nu igen, fast i för sig ska man inte klaga då är det ganska mysigt, man kan med gott samvete tända ljus och krypa ner under en filt i soffan:) Ja nu är jag pigg och bra humör, det är typiskt när man ska sova! Yees imorgon ska den där himla utväxten bort också, få tillbaka den röda färgen ordentligt igen!:) 

Jag borde verkligen sova nu;) För jag börjar halv åtta, men är man så här pigg nu så borde man vara pigg imorgon bitti också! Eller?! Undra om det är träningens fel också att man blir piggare och konstant hungrig;) Nej, sova var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0