Turn up the music

Åh min lägenhet är så fin nu har städat den nu och är liksom bara så fin!;) Tog ett bad också det gick inte lika bra, översvämning i badrummet, men jag fixar allt så det funkar okej nu i alla fall;) Sen vart det inpackning av håret, idol, öl och chips. Nu har jag gått över på en Smirnoff. Börjar dock funderar på om det är riktigt illa att sitta själv och dricka, men vad tusan jag bor här själv så jag får göra vad jag vill! Får också dansa runt här i vardagsrummet i mjukisbyxor om jag vill;) Typiskt mig att alltid tagga järnet för utgångar det är då jag alltid tar två öl för mycket, men så är livet! Det gäller att inte ta allt så hårt, tro mig jag gör det för ofta. Och hade jag inte bestämt mig för att tro att allt alltid blir som jag vill så skulle jag just nu sitta här och tänka på hur vidare jag skulle gå vidare med allt det här. Men vet ni vad, eftersom det alltid blir som jag tänkt mig så behöver jag inte det;)

Ska försöka få tag i L nu, skönt att ha honom hemma lite igen, det blir lite mer drag här då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0