Torsdag

Det är sjukt vad veckorna går fort, var på väg till Göteborg för en vecka sen och känns som jag nyss kom hem. Och jag är så trött hela tiden, jag gick och la mig direkt jag kom hem efter att ha kollat på fotbollen som var bland det sämsta jag sett och Idol, så klockan kan inte varit mer än tjugo i elva kanske och har sovit nästan hela natten tills halv nio och jag sitter här och är jätte trött! Ska bli skönt med helg!:) Då kan man sova länge med gott samvete! Idag ska jag försöka ta tag i att läsa en bok om konflikthantering och se lite föreläsningar, sen kommer mamma och pappa och sätter upp alla skåp, hyllor, tavlor och speglar också. Så då blir det så klart här som det kan bli!:) Blir otroligt skönt, så jag kan städa och fixa och få de sådär fint som jag vill ha det!:) Sen är fredag igen och jag ska vara i skolan halv dagen och sen ska jag nog ligga här hela kvällen och kolla på film, känns som fredagen inte ka bli bättre än så. Hahaha, nu låter jag sådär nöjd igen;) Sådär tossig, ordet som Anna inte alls förstod igår när jag sa att jag var det;) Men så är det och nu ska jag inte dra mer om det, vissa känslor är bättre man håller för sig själv;)

Och eftersom jag ska plugga idag, så dyker jag nog upp här snart igen;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0