Tisdag

Vaknade kvar i sju, ställde om klockan en kvart, frukost, förskolan 8-17, där ingick ett möte på två timmar om IUP, spännande men redan då var jag trött, hem kasta i mig en macka, spinning en timme, hem värma matlåda, dusch, skriva matlista till Idol och nu lär jag snart gå och handla! Sen lär jag kolla igenom pärmen jag har här inför mitt projekt och sen borde jag ha kollat lite vad vi ska göra på seminariet på fredag. Men jag orkar inte! Har till och med missat att lämna in böcker och beställt Brand new eyes så nu lär jag inte få den förens fredag eller måndag...

Det är tisdag och jag vill ha helg så jag kan göra lite mer det jag vill, jag ska baka bullar i helgen har jag bestämt. Har inte bakat ordentligt sen på jobbet i somras, bara någon kladdkaka efter det och jag som verkligen gillar att baka! Så i helgen ska jag göra det är nämligen kanelbullens dag på söndag!

Nu ska jag springa och handla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0