Tisdag

Lika trött idag, "jobbat" mellan åtta och fem, eller de sista två timmarna satt jag på kurs/möte. Men trött är jag och orkade laga mat gjorde jag inte, åkte hem till mamma och pappa istället och åt mat där, var en bra grej! Sen har jag i princip bara hunnit handla lite mat och hamnat här. Kan inte träna än eftersom jag fortfarande har ont i halsen och lever på alvedon just nu. Men så länge det bara är så, så är det liksom okej! Annars, går det segt med pluggandet och jag ska jobba fredag och lördag! Ja det blir mest en röra av hela veckorna. Men jag tar det just nu, det blir bra bara jag kommer in i praktiken och blir lite piggare, behöver lite bättre rutiner. Men jag vet att det löser sig! Nu är det Idol!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0