Tidig morgon

Varför har jag Ignorance jätte högt som ringsignal? Vaknade med ett ryck kollade på klockan tar mobilen och hinner tänka varför i hela friden ringer L mig klockan sju på morgonen. I för sig var det bland det första jag frågade också var det var för jäkla fel på honom. Visade sig att han bara hade blivit väckt av Y och helt enkelt inte kunde somna om. Och så såg han att jag ringt igår kväll och tyckte det var en smart idé att ringa mig. Hade jag svårt att somna om sen? Ja har halv sovit till kvart över nio sen var det bara att ge upp och gå upp! Nu tänkte jag klä på mig något annat än mjukisbyxor och sen bege mig hem till mamma och pappa och fixa lite saker, konstigt det låter; hem till mamma och pappa. Ah men så är det, skönt ändå! Jag trivs rätt så bra här faktiskt och blir nog bara bättre! Sen har jag tvättid och då ska jag hinna plugga lite också och sen lär det väl bli instormning här;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Instormning är rätta ordet ;)

2009-09-12 @ 12:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0