Thinking of you

Sitter här i mitt lugn ska snart göra matlådor till imorgon och sen någon att frysa in, det är grymt med storkok;) Har hunnit spela lite på gitarren också och läst det jag skulle läst till seminariet imorgon, ska göra frågor till frukosten imorgon. Så lite duktig har jag varit idag trotts att jag spenderat eftermiddagen i en soffa. Ja just nu är jag otroligt nöjd med tillvaron igen. Men ja ska väl göra klart de där matlådorna och bege mig mot sängen sen! Somna i mitt lugn, som jag trodde den här hösten blir den bästa på länge! På torsdag blir det klart här i lägenheten också:)

Hahaha, det är otroligt hur svårt det blir att gå och sova när man är på så här bra humör;) Men nu ett försök!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0