Söndag

Nu hatar jag söndag igen, jävla värdelös dag! I princip bara legat i den här soffan hel dagen, klinkat lite på gitarren har jag i för sig gjort också och tvättat. Men ändå usch jag är på mindre bra humör! Har försökt hålla humöret upp men det går liksom inte, jag är bara less och även om veckan på vissa plan har varit hur bra som helst så har den i det stora hela bara varit inget alls. Ge mig en ny vecka nu, funderar på att gå och sova bara för att få en ny vecka. En ny vecka hos mina barn som jag vet alltid gör mig glad, jag är ofta tacksam över att jag har haft dem att varit hos i jobbiga stunder. Man glömmer bort att livet är jobbigt när man är med dem. Nu gnäller jag igen men åsch jag vet inte var det är, jag är så less, trött, sällskaps sjuk och inte alls på humör. Funderar på att krypa ner under en filt och bara ligga där och skita i resten av den här dagen.

Nej uppryckning, ska ta och diska middags disken och sen ska jag sätta mig med gitarren ett tag till och sen ska jag ta mig själv i kragen jag menar, hur kan man vara en sån känslo-människa hur kan man låta sitt liv bli så känslosamt ibland. Och man kan inte få allt som man vill ha det jämt, dags att förstå det. Även om jag för det mesta får det i för sig! Man får göra det bästa av situationen helt enkelt! Inte fundera så himla mycket, jag skyller på tröttheten nu, jag är fruktansvärt trött och då blir det lite tyngre!



Even the best fall down sometimes
Even the wrong words seem to rhyme
Out of the doubt that fills your mind
You finally find, you and I collide


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0