Silverfiskar

Jag har nu sen jag flyttat hit dödat tre silverfiskar i mitt kök och eftersom jag har fobier för sånt där snusk så måste de dö! Om de kulle utöka sig och bli fler skulle jag få lov att flytta ut eftersom jag inte skulle kunna leva normalt. De lever nämligen på socker, vilket betyder att jag inte kommer kunna äta någon mat alls eftersom jag kommer vara besatt av att det lever i min mat! Ett bra bantningsknep kanske, men nej tack! Ahhh, jag kommer bli värre än Lily och Marshall när det hittar kackelacksråttan! Första steget blir att ringa HSB och se vad de tänker göra åt saken, jag hoppas det gör något fort innan jag svälter ihjäl eller något liknande! Annars får jag lov att skaffa en katt som äter upp dem och dödar dem! Eller så kommer jag själv få lov att gå lös med kniven mitt i natten med något som gör att jag kan se bra i mörker, ja ni vet sånt där man kan använda i dataspel, night vision;) Och får jag inte död på dem så måste jag flytta från min underbara lägenhet. Hahaha, vilken stor grej det här vart;) Men jag menar det är inte okej!

DÖD ÅT SILVERFISKARNA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0