Playing god

Nu sitter jag här ännu tröttare, vart 10min på cykel och 10min på roddmaskinen, sen en timmes Pilates, inte riktigt lika jobbigt men var kul att göra något annat!:) Så idag kan jag känna mig duktig på träningsfronten och kämpa för att veckan blir lika bra! Insåg idag också att det inte blir någon lugn helg i helgen trots allt;) Stine kommer hem och Titti och Matilda också och av erfarenhet så blir det fullt drag;) Tänker bara på lördagen efter vi kommit hem från Falsterbo när jag skulle jobba åtta dagen efter, ur spårad kväll. Men jag skulle aldrig byta ut den kvällen i alla fall;) Och sen kvällen när jag var med ekonomerna på klassfest, frukten i bålen som var full med sprit och den där båtturen;) Det blir ingen lugn helg, men man lever bara en gång!:)

Nu ska jag fortsätta se på Svenska hollywoodfruar innan jag ska sova;) Plus till Maria hon har samma färg på mjukisbyxorna som jag på min dress som jag sitter här i nu. Den dagen jag blir rik ska jag också kasta pengar omkring mig;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0