På riktigt

Livet är galet, jag är galen och känner att jag inte alls har något koll på något eller egentligen vet vad jag vill åstadkomma med allt. Men planen är att inte vara så jäkla engagerad jämt, utan istället bara släppa och liksom bara flyta med. Se vad som händer! Problemet med mig är att när jag går in för något så blir det liksom fullt fokus och så glömmer jag andra saker och så kan det liksom bli för mycket och minsta sak som blir fel känns som att världen ska rasa i bitar. Men så är det aldrig och man får inte låta ett fokus ta över hela livet heller. Samtidigt så ska man kämpa för saker men lagom.

Men så länge man är på bra humör och inte funderar så mycket så blir nog saker precis som man vill, jag tror det i alla fall! "Hela livet är så underbart när man är korkad, tom och glad". Och ja är det inte sant så som Krunegård sjunger då!

Nu kanske jag ska plugga lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0