Onsdag

Jag lever! I fall ni undrade vill säga;) Men jag har lite mycket att göra, just nu är projektet att få klar balkongen och sen också att diska rent allt porslin som legat i alla kartonger, sen borde jag dammsuga, eller nej är nog ingen idé förens pappa skruvat upp alla mina hyllor! Men det börjar bli rätt fint här faktiskt, helt okej, sen dröjer det väl flera månader tills man fått allt man saknat. Just nu saknar jag balkonglådor till balkongen, vore lite trevligare än att den bara är gul och ful som nu;) Ah, en lampa saknar jag också, skulle behöva en likadan som jag har från Clas Ohlson måste bara ta mig tid att åka dit och leta efter en också! Ah det är mycket att tänka på, men jag kan bo här så jag är nöjd:)

Ska nog slå på tvn nu och äta lite middag, alltså mackor, yoghurt och te;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0