Onsdag

Lika fullspäckad dag idag! Men fin är jag i håret och tränat har jag också hunnit gjort. Rott "scullertrea", när man ror tre i en scullerfyra:P Var inte så lätt att hamna i samma takt och få handlederna så raka som de ska vara, men det är nyttigt även om jag lät som en fjortis när jag skrek till och från;) När någon åra fastnade i vattnet eller kom snett;) Men det var kul! Nu har jag hunnit ät middag också, soppa och mackor, bra middag;) Sen borde jag ta en dusch och sen blir det nog bara tvn. Idol, oskyldigt dömd och sen något mer eller kanske sova i tid. Imorgon är jag ledig och ska alltså plugga nästa hela dagen är tanken och träna så klart. Sen är det skola på fredag och sen helg, böjar bli rutin på veckorna, men nästan för mycket rutin istället behöver att det händer något spännande också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0