Måndag

Hur kan man ha så mycket att göra och hinna med så lite?! Nu är det liksom kväll igen, jag borde duscha och plugga men är helt slut! Jag vill verkligen bara sova. Har varit i skolan mellan nio och halv fyra, skyndat mig hem, handlat, lagat mat, skyndat mig iväg ut för ett rodd pass i en ny båt(det gick inge vidare nej). Imorgon skolan nio, slutar tolv, hem, äta, åka till Insjön och hälsa på barnen, försöka hitta en lampa på Clas, hem, plugga, äta, träna, plugga, sova. Åh, hur kan man ha så mycket att göra?! Hur ska man hinna med andra saker som att diska alla tallrikar och glas och fixa och pyssla och bara se en film?!

Kanske ska försöka göra lite nytta nu!

Kommentarer
Postat av: Stine

Välkommen in i ditt nya liv. Det ser mest ut sådär med lite lugna perioder ibland ;) Om det glädjer dig vänjer man sig och lär sig en del knep :D Kraam

2009-09-08 @ 09:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0