Måndag

När klockan ringde halv sju i morse var jag verkligen på väg att slå av larmet och vända mig om igen, men jag tog på må något vis upp och har varit med barnen hela dagen, höll på att somna i soffan när vi läste efter maten dock;) Jag kanske borde försöka skaffa mig till rutin i mitt liv snart, det var ett tag sen det var rutin i mitt liv. Den här veckan är målet att börja träna ordentligt och läsa i kapp lite plugg! Och så klart att göra klart mitt språk och lek projekt som startar nästa vecka och kommer pågå i sex veckor och jag tror det kommer bli grymt! Om barnen nu samarbetar;) Men jag hoppas på dem, sak gå igenom pärmen om känslor idag så jag kanske får lite mer idéer! Men jag är så seg och är riktigt sugen på att sova. Men icke ska ta och gå till gymmet och ro roddmaskin och sen med Lotta på ett Pilates pass, sen duschen, Idol, plugga lite och sen kanske jag får sova! Fast jag ska inte klaga jag får skylla mig själv att jag inte sover i tid, lördagen var onödigt sent och igår var det i för sig också sent, men då var det en sen kväll framför tvn med trevligt sällskap och det är bra mycket bättre än en sen kväll med för många öl;)

Nu ska jag värma en matlåda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0