Måndag

Om jag är trött? Jag är sjukt trött och har ont i halsen och jag borde verkligen träna! Men känns inte som jag ska utmana ödet och dra på mig en förkylning när jag är hos barnen. Känns som jag i för sig får skylla mig själv om jag blir förkyld eftersom jag var ute i helgen och var upp på tok för sent tror inte immunförsvaret blir bättre precis;) Men jag får panik över att jag inte tränat så bra på slutet känns som jag håller på att bli en köttbulle! Så måste i alla fall ge mig ut på en promenad! Jag menar det är okej att bygga muskler men inte en mage som inte består at muskler:P Nej hårdträningen börjar imorgon om jag inte har ont i halsen då också vill säga!

Får bli promenad nu sen skicka in bokanalys, börjar skriva på planeringen och sen också läsa klart kommunikations boken! Yees det är bara att sätta fart tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0