Måndag

Borde man inte bli trött och slö efter 45min spinning och sen 45min rodd på det?! Jag är piggare än jag varit på hur länge som helst, tror aldrig jag haft så mycket energi en kväll efter klockan åtta på månader! Hoppas det håller sig den här veckan ska nämligen bli en toppen bra träningsvecka! Ja, idag får jag faktiskt vara riktigt stolt över mig själv gick upp i hyfsad tid och har pluggat på ganska så bra idag också och sen tränat två pass. Imorgon är det skola mellan tio och halv fem så då får det nästan räcka som pluggande! Nu ska jag se klart på Färjan sen duscha, diska, kolla lite i skolböckerna och sen kanske lite Guitar Hero och sen blir det nog till att sova faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0