Lördag

Ja det är det;) Jippi! Kanske man borde sova så det blir morgon snart?! Men är sånt jäkla liv här utanför! Åh, jag vill också vara ute och skutta runt och ha sällskap! Jag längtar till imorgon så jag får sällskap! Har ni hört, hur kommer det här att bli, har varit i skolan hela dagen men det har tydligen inte hjälpt helt och hållet. Och hela kvällen har jag spenderat i en soffa nu har jag sett sex stycken avsnitt av How I Met! Fick lov att stoppa annars hade jag förmodligen varit upp till fem eller något har inte alls någon lust att sova. Men, men är väl bara att tvinga sig antar jag!

För övrigt finns det ett ord för vad jag håller på att bli; galen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0