Just like heaven

Idag är på något vis en speciell dag, jag vet inte varför med det känns bara bra. På något mysko upprors vis. Skolan vart kort, läraren vi skulle haft på eftermiddagen var sjuk, så jag tog bilen med en nostalgisk skiva som jag var frälst av när jag var 15år och styrde min väg mot Borlänge i det helt sjukt underbart fina vädret. Åkte och hämtade M och vi gick till det helt underbart mysiga Peace and Love caféet. Varför har vi inget sånt i Leksand där man kan sitta till sent på kvällarna och snacka strunt och lyssna på bra musik?! Tur jag inte bor i Borlänge jag och M skulle nog sitta där jämt. Det var helt underbar stämning och jag skulle kunnat sitta där hela dagen om jag inte kände behovet av att komma hem och åka och träna och så. Det är kul vilka minnen man kan få av att bara sitta och prata om allt mellan himmel och jord! Förresten älskar jag verkligen hösten, det betyder att man kan ha sin mössa på sig konstant;) Yes, jag önskar jag kunde fika bort mina dagar, bara sitta och kolla på folk och prata strunt! Jag vill vara rik så jag kan göra det!!!!

Skolan, den har jag förträngt och kommer göra tills jag verkligen måste ta tag i den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0