God morgon!

Har knappt sovit i natt känns det som och är snuvig igen, hur svårt kan det vara att inte få vara snuvig varannan vecka? Nej jag ska inte klaga för övrigt är jag nöjd och så trött är jag faktiskt inte fast klockan var fem när jag sist tittade på klockan, då hade jag bara sovit till och från. Men jag var riktigt lycklig över att jag inte skulle upp fem måste jag säga! Nu borde jag göra mig redo för skolan, men först för att följa med pappa och införskaffa ett badrumsskåp, en hatthylla och ny duchsslang till badkaret! Sen ska får det komma och hjälpa mig att sätta upp allt på Torsdag, så det blir så klart som det kan bli! Tavlorna väntar på bilder, men de får vänta ett tag till!

För övrigt är det 21dagar kvar tills Brand new eyes släpp, om jag längtar? Jag längtar mer än någon kan tro! Jag får liksom aldrig nog av det här bandet;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0