Fredagen den 18e september

Välkommen till världen Isabel Lindeström!


Tro det eller ej men min mamma skickade faktiskt ett SMS och berättade att jag fått en ny liten kusin i Mjölby! Ett SMS! Fast det viktigaste var förstås att jag fått en ny liten kusin. Så nu har min älskade Henry blivit storebror, två år och 20dagar mellan dem. Så nu har min kusin skara växt till fyra kusiner;) Så nu har jag en fundering på hur långt det är mellan Norrköping och Mjölby, för om jag åker till Norrköping nästa helg kanske jag skulle kunna åka förbi Möjlby också! Jag får kolla upp det.

Idag ska jag plugga, åka förbi Clas och kolla om jag hittar alla saker jag ska ha och sen får vi se hur kvällen blir, kanske ska med Lotta på hockey!

Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0