Fredag

Lång skoldag idag, jag har varit helt slut och kroppen är inte alls på humör, jävla skit arm! Så idag är jag aningen less, men har börjat städa lägenheten, köket och badrummet kvar, sen så är det fint här! Funderar på vad man ska hitta på ikväll, har inga planer alls känns skit tråkigt faktiskt! Funderar på att öppna en öl för att gör dagen lite roligare, har man tråkigt då eller? Vilket gnäll det är på mig förresten, jag skyller på att jag sovit dåligt! Det har jag faktiskt gjort, första natten som kändes sådär ensam och armen gjorde ont, men det är bara att bita ihop. Lyckas jag inte hitta på något vettigt idag så får jag väl se fram emot imorgon istället, blir nog en bättre dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0