Fredag

Nu skulle jag börjat jobba om en timme om det inte var för att jag blivit avbokad, både idag och imorgon. Så nu vet jag inte vad jag ska göra hela dagen. Visst kan väl plugga men fy vad tråkigt jag vill sätta mig i solen och dricka kaffe och umgås med alla de vänner som är hemma den här helgen. Ett problem bara INGEN svara i telefonen när man ringer! Jo Lunkan så klart men han sitter liksom på tåget hem och är inte hemma ännu. Så jag antar att plugga eller städa lägenheten är det enda som gäller just nu.

En annan bra sak är att förkylningen har gett sig till bara lite snuvig och det gör att jag kan börja hård träna nästa vecka, jag måste! Den här livsstilen håller nämligen inte! Och ska det bli något SM lär jag sätta fart!

Nu vet jag inte ens varför jag skriver här, ska väl göra något nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0