Fade to black

Jag lägger verkligen min energi på konstiga saker nu har jag suttit här och försökt lära mig introt till Fade to black i 50min, istället för att plugga, bra gjort fröken Lindeström! Behöver jag på peka att det gick sådär och att det förmodligen låter betydligt bättre på en elgitarr?;) Och att jag dessutom fick kämpa på med Sonatas cover på den eftersom Metallica inte ens finns på Spotify, vilket gör att jag inte är hundra på det låter exakt lika. Och hur intressant var det här att läsa på en skala ett till tio? Jag borde försöka ta tag den här dagen kanske, men jag har i alla fall tvättat bilen idag, jag lever på det! Nu kanske jag ska duscha eller nått sånt, ska med Johanna och kolla på lite hockey sen. Sen kommer Lotta hit och äter lite middag med mig och spelar lite tv-spel och dricker vin. Sen så tror jag att det är mycket möjligt att vi går en sväng till Baren, vi orkar nämligen inte med uttjatade Lucky som allt är detsamma i alla fall, nej bättre att kunna sitta och prata över en öl! Kanske får ta och satsa på att öppna ett uteställe med bättre musik och finare inredning. Skulle inte annat än kunna bli bättre än Lucky i alla fall!

Nej duschen var det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0