Ett sällsynt exemplar

Ligger här i soffan och tycker så synd om mig själv, får bara mer ont i halsen för varje minut som går. Och kommer snart vara helt övertygad om att jag har svininfluensan eller halsfluss! Jag förbannar helgen och allt detta vin drickande och det faktum att jag har en balkong som jag kommit på att man kan använda till att sitta ute och ta en cigarett på när man är i festar tagen och det skulle inte hänt om det inte var för att jag plötsligt har folk i min omgivning som feströker/röker igen. Men jag tycker om er och jag har faktiskt en egen fri vilja;) Jag som faktiskt sen slutet av juli inte hade feströkt, jävla balkong! Sånt gör faktiskt inte att immunförsvaret blir bättre eller kroppen piggare. Borde kanske ha en vit helg igen var ett tag sen nu igen, vit helg för mig är enbart fyra glas vin;) Eller så får jag helt enkelt springa till Hemköp och köpa femton apelsiner och hoppas att C-vitaminer är det bästa! Tur min mamma har köpt hela Apoteket åt mig i fall jag skulle bli sjuk, blir jag så sjuk som hon verkade tror att jag skulle kunna bli så tänker jag inte bo här själv;) Då flyttar jag hem så någon kan ta hand om mig! Undra om det finns halstabletter, det enda positiva med att ha ont i halsen är att man kanske inte kan ligga och trycka i sig godis vilket jag annars brukar bli riktigt bra på när jag sjuk. Jag menar är det synd om en så måste man få äta godis och se hundra avsnitt How I met!

Dessutom så har jag inte tid att bli sjuk jag vill vara med min älskade barn! De har gjort min dag idag, det är underbart att få vara med dem!

Ska försöka plugga lite innan jag däckar här helt och hållet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0