Crushcrushcrush

Paramore på högsta volym! När jag väl sover en hel natt så drömmer jag massa strunt, så nu ska jag sitta här med Paramore och få ur mig det! För jag är på helt sjukt dåligt humör just nu, irriterad, frustrerad, vet inte vad jag ska göra av allt... Ett sånt där tillfället då man bara vill kasta saker runt omkring sig, skrika och sen bara lägga sig på golvet och ligga där och fundera över vad man ska göra här näst. Jag är ganska farlig när jag är så här det betyder att jag tar konstiga beslut och skiter i att göra något en hel dag.

Glöm det jag skrev, jag är lyckligast i världen förresten!!!!!!!!! 30november jag längtar mest i hela världen, tro mig! PARAMORE<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0